BEZPIECZEŃSTWO

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

Status hotelu

Z wielką przyjemnością informujemy, że jesteśmy otwarci i cały czas przyjmujemy rezerwacje. Jeśli chcesz nas odwiedzić, nie obawiaj się przyjechać, dokonaliśmy wszelkich starań aby Twój pobyt był w pełni bezpieczny.\

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

NASZA POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA z dnia 18.05.2020

BEZPIECZNY OBIEKT

  • na teren obiektu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy
  • Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
  • przy każdym wejściu na teren obiektu dostępny jest płyn do dezynfekcji
  • każdy pracownik hotelu ma mierzoną temperaturę co 4 godziny podczas pełnienia obowiązków służbowych

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE

  • zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w różnych przestrzeniach hotelowych
  • zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • w hotelowych przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
  • zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wejściem do restauracji czy kawiarni hotelowych

OPIEKA MEDYCZNA

  • w hotelu dostępna jest apteczka, wyposażona w niezbędne środki ochrony zdrowia
  • personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
  • na życzenie Gości na recepcji dostępny jest pakiet z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki) 

BEZPIECZNA RECEPCJA

  • recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach
  • przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry
  • dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
  • dezynfekujemy karty hotelowe zarówno przed wydaniem, jak i po odebraniu od Gości
  • przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • przy stanowisku recepcyjnym znajduje się bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury – zachęcamy Gości do mierzenia temperatury zarówno podczas meldunku, jak i w trakcie pobytu
  • zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • dezynfekujemy długopis po każdym użyciu

POKOJE

  • wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie
  • każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blat, kran, sedes, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora są dezynfekowane specjalnymi środkami odkażającymi
  • pracownicy działu housekeeping wyposażeni są w przyłbice, maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, szlafroki, pościel
  • pokoje są ozonowane
  • wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych zgodnie z procedurą do tego zdefiniowaną
  • w łazienkach pokojowych na suszarkach nadmuchowych umieściliśmy informację o zakazie ich używania

RESTAURACJA

  • codziennie wentylujemy restauracje
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk
  • ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry, w wyznaczonych strefach
  • proponujemy Gościom serwis dań bezpośrednio do stolika
  • proponujemy Gościom serwis śniadań bezpośrednio do stolika
  • śniadania serwowane mogą być w ofercie Room Service
  • przygotowaliśmy specjalne, szerokie menu śniadaniowe, wszystkie karty menu są dezynfekowane po każdym użyciu
  • dezynfekujemy stoliki w restauracji po każdym Gościu
  • na śniadaniach stosujemy jednorazowe podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu
  • rozszerzyliśmy ofertę Room Service dając Gościom większą możliwość zamawiania różnorodnych dań bezpośrednio do pokoi
  • wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
  • kucharze i kelnerzy pracują w rękawiczkach
  • zachęcamy Gości do płatności kartą płatniczą; Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane  

PRZESTRZENIE KONFERENCYJNE

  • regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne
  • przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone oraz dezynfekowane, również sprzęt – taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki – dezynfekowane
  • krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • co godzinę dezynfekujemy lobby, restauracje, punkty gastronomiczne, strefy ogólnodostępne i strefy spa
  • w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych na każdym poziomie umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk oraz instrukcje jak poprawnie myć dłonie
  • co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach
  • wszystkie windy są codziennie dezynfekowane
  • przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
  • ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych

Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 18 440 40 00 lub mailowo pod adresem: hotel@hotelbeskid.pl

Obie formy kontaktu są dostępne są całą dobę.

Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 

 


+48 18 440 40 00 hotel@hotelbeskid.pl